Care este programul de lucru al magazinului?
Luni -Vineri : 9:00-17:00
Sambata-Duminica : Inchis
La ce numar de telefon sun ca sa fac o comanda?
Pentru comenzile telefonice sau pentru alte informatii suplimentare va rugam sa sunati la urmatoarele numere de telefon: 0728 858 907 sau 0746 111 600 in timpului programului de lucru mentionat.
Totusi, va recomandam sa folositi sistemul de comanda online, este posibil ca operatorii nostri sa fie ocupati. De asemenea, comenzile online au prioritate.
Cum procedez daca am gresit datele de facturare?
In cazul in care ati gresit datele de facturare si factura este pe luna in curs va rugam sa sunati la Secretariat la numarul de telefon: 0728 858 907 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: office@atelierultau.ro.
Cum procedez daca nu am primit factura?
Toate produsele pleaca de la noi insotite de factura. In cazul in care nu ati primit factura va rugam sa sunati la Secretariat la numarul de telefon: 0728 858 907 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: office@pentruservice.ro.
Pot anula sau modifica o comanda?
Poate fi modificata doar daca nu a fost inca expediata sunand la unul dintre numerele de telefon: 0728 858 907 sau 0746 111 600
Comanda poate fi anulata urmand aceiasi pasi doar daca nu a fost inca expediata. In cazul in care comanda a fost expediata comanda nu mai poate fi modificata sau anulata.
Ce metode de plata acceptati?
Ramburs in numerar la curier.
In avans prin transfer bancar in baza unei proforme; in acest caz livrarea produselor se va face doar dupa intrarea banilor in cont si confirmarea stocului
Cu numerar sau cu un card bancar Visa, MasterCard, Maestro etc, in showroom-ul nostru
Pot achita o comanda in rate sau cu card de cumparaturi?
Din pacate nu oferim aceasta modalitate de plata.
Cat timp sunt rezervate produsele comandate cu ridicare din showroom?
Produsele pentru care doriti ridicarea din Showroom sunt valabile timp de 3 zile (72 ore) de la primirea e-mail-ului prin care sunteti anuntati ca puteti ridica produsului. In cazul in care nu puteti ajunge in cele 3 zile, va rugam sa contacti un agent. Daca nu faceti acest lucru, este posibil sa anulam comanda si sa nu mai beneficiati de aceleasi conditii (pret, stoc) la noua comanda.
In cat timp se livreaza comanda?
Timpul de livrare pentru fiecare produs (in functie de metoda de livrare aleasa) este specificat in pagina fiecarui produs sau poate fi comunicat de un operator telefonic la solicitarea dumneavoastra. In cazul unei comenzi formate din mai multe produse, se considera ca timp de livrare al comenzii cel mai lung dintre timpii produselor din comanda.
Informatiile pe care le furnizam sunt orientative si depind de factori pe care nu ii controlam (curier, starea vremii, furnizori, starea drumurilor, etc)
Cum procedez daca nu mi se livreaza comanda in timpul specificat pe site?
Daca coletul nu ajunge la dumneavoastra in timpul specificat va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.
Imi lipsesc produse din comanda. Cum procedez?
Va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa office@pentruservice.ro imediat dupa ce primiti coletul, impreuna cu datele dumneavoastra si cateva detalii ale situatiei.
Am primit unul dintre produsele comandate deteriorate. Cum procedez?
Va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa office@pentruservice.ro si cateva fotografii imediat dupa ce primiti coletul, impreuna cu datele dumneavoastra si cateva detalii ale situatiei.
Pot folosi banii de pe urma unui produs returnat pentru a face o noua comanda??
Da
Preturile sunt negociabile?
Preturile afisate pe site-ul nostru sunt fixe. Reducerile se pot acorda doar in cazul unor comenzi mai mari de 8.000 de ron, in urma discutiei si validarii de catre un agent.